Κυριακή 7 Δεκεμβρίου 2008

Για τον Αλεξη...

"Does this darkness have a name? This cruelty, this hatred. How did it find us? Did it steal into our lives or did we seek it out and embrace it? What happened to us? That we now send our children into the world like we send young men into war, hoping for their safe return. But knowing that some will be lost along the way. When did we lose our way? Consumed by the shadows, swallowed whole by the darkness. Does this darkness have a name? Is it your name?"


Αυτα τα λογια μου ερχονται στο μυαλο αναλογιζομενη τι εχει συμβει τις τελευταιες 3 μερες...
Ποτε χασαμε την ανθρωπια μας?Που ξεκιναει το καθηκον και που αρχιζει το εγκλημα?Ποσο ευκολο ειναι να υπερβεις τα ορια?Να κανεις το λαθος και ετσι σε ελαχιστα δευτερολεπτα να αλλαξει η ζωη σου....Και να ηταν μονο η δικη σου...Ποση ωρα παιρνει να αλλαξεις τη ζωη καποιου?Να τον σημαδεψεις,να τον σκοτωσεις?Ποτε καταλαβαινεις το λαθος σου?Αυτο το βαρος στην καρδια σου,το σφιξιμο στο λαιμο,το αισθημα της ασφυξιας ποτε σταματαει?


Τα λογια ειναι περιττα πλεον.Δεν νομιζω οτι χρειαζεται καν να διευκρινισω για τι πραγμα μιλαω.Δεν υπαρχει ανθρωπος που να μην εμαθε τι εγινε την παρασκευη το βραδυ στα εξαρχεια.Τα κακα νεα παντα μαθαινονται.Εξαπλωνονται σα μια αρρωστια.Δεν υπαρχει ανθρωπος που να μην ακουσε τον πυροβολισμο.Δεν υπαρχει ανθρωπος που να μην ενισε τη σφαιρα.Δεν υπαρχει ανθρωπος που να μην ενιωσε τον πονο της μανας που εχασε το παιδι της.Ετσι ξαφνικα.Εφυγε μια μερα απο το σπιτι και ποτε δεν ξαναγυρισε.Ηταν ενα παιδι στην ηλικια μου.Θα μπορουσε να ηταν καποιος φιλος μου στη θεση του.Θα μπορουσα να ημουν εγω...

Την σκανδαλη την τραβηξε ενα οργανο της ταξης.Καποιος που κουβαλαει νομιμα οπλο.Καποιος που εχει εξουσια.Εξουσια που του δινεται απο αυτο το οπλο.Αστυνομικος.Ας γελασω!Αστυνομικος?Αυτος?Που τραβηξε τη σκανδαλη και σκοτωσε ενα 15χρονο παιδι?Ο ιδιος υποστηριζει οτι η σφαιρα εξοστρακιστηκε.Ενας αυτοπτης μαρτυρας ισχυριζεται οτι τον σκοτωσε εν ψυχρω.Ο,τι και να εγινε ποιος ανθρωπος θα πυροβολουσε εστω και για εκφοβισμο οταν βρισκονταν γυρω παιδια?Γιατι κακαι τα ψεματα αποκλειεται να ηταν μονο του το αγορι αυτο!Ο εν λογω κυριος δεν εχει το δικαιωμα να λεγεται πια ανθρωπος.Το εχασε οταν τραβηξε τη σκανδαλη.

Η Αθηνα εχει γινει πεδιο μαχης.Εχουν καταστραφει περιουσιες στο Κεντρο μεσα σε αυτες τις 3 μερες.Δε θελω να δικαιολογησω τους αναρχικους.Ειμαι κατα ακραιων μορφων αντιδρασης γενικοτερα.Αλλα αυτη η εξεγερση δεν ειναι αντιδραση στο καθεστως.Ειναι ο πονος,η αγανακτηση.Ειναι το αδιεξοδο στο οποιο μας εχουν οδηγησει.Σημερα κ χτες εγιναν πορειες διαμαρτυριας πριν απο τα επεισοδια.Αυριο,Δευτερα,κανονιζεται πορεια των μαθητων στην Αθηνα.Σχολεια λεγεται οτι θα μεινουν κλειστα για αυριο.Συμπαρασταση για τον αδικοχαμενο Αλεξη.

Σκεφτομουν σοβαρα να παω στη διαδηλωση.Να δειξω και εγω το παρον.Η φωνη της μανας μου ομως με προσγειωσε."Που θα πας παιδι μου?Θα τρεμει η καρδια μου οσο θα εισαι εκει."



Να εισαι καλα οπου και να εισαι Αλεξη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: