Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

10+1 λογοι για Χριστουγεννα!

1.Η μυρωδια.
Εχετε ποτε παρατηρησει τη μυρωδια εξω κατα τη διαρκεια των Χριστουγεννων;Ειναι ενας υπεροχος συνδυασμος απο τζακι,κρυο και χριστουγεννοσκονης.

2.Τα στολιδια.
Παραδοσιακα η μαμα μου αρχιζει να στολιζει το σπιτι απο τελος Νοεμβριου.Ετσι απο το πουθενα κανουν την εμφανιση τους χριστουγεννιατικα κερακια,οι καρτες με ευχες κλπ.Το αποκορυφωμα ειναι με τον ερχομο του κατεξοχην γιορτινου μηνα,του Δεκεμβριου.Εκει δε χρειαζεται πια να παρηγορουμαστε με τα μικροστοιχεία.Βγαινουν τα μεγαλα οπλα!Το χριστουγεννιατικο δεντρο,οι μπαλες,οι γιρλαντες και τα φωτακια.Rocking around the christmas tree!
Περα ομως απο το στολισμο του σπιτιου μου που απολαμβανω στο επακρο,λατρευω να περπαταω στο δρομο εκεινες τις μερες.Δε μου κανει η καρδια να γυρισω σπιτι.τα χρωματα,τα φωτα ολα με υπνωτιζουν και θελω να χαθω μεσα τους!Τιποτα δεν ειναι πιο ωραιο απο μια βολτα στην πολη εκεινες τις μερες!

3.Τα γλυκα.
Σε νορμαλ συνθηκες δεν ειμαι ο ανθρωπος που θα φαει γλυκα.Για ολους ομως τους κανονες στη ζωη μας υπαρχουν εξαιρεσεις.Τα Χριστουγεννα απλα αισθανομαι την αναγκη να καταναλωσω ζαχαρη!Κουραμπιεδες,μελομακαρονα,διπλες,σοκολατες...

4.Τα χριστουγεννιατικα τραγουδια.
Τα εχω ακουσει ολα +απειρες φορες.Τα Χριστουγεννα δε τα βαριεμαι ποτε!Απο τα παραδοσιακα καλαντα μεχρι τα πιο μοδερνα κατακλυζουν τις playlists μου. «Ολ αι γουοντ φορ Κριστμας ιζ γιοοοοοουυυυυυ»

5.Τα ψωνια.
Ενταξει.Αυτα μου αρεσουν ανεκαθεν.Την περιοδο των Χριστουγεννων τα απολαμβανω διπλασια ομως!Παρα το στριμωξιδι στα μαγαζια,παρα την ορθοστασια,παρα τα παιδακια που κλαινε για ενα ακομη ζαχαρωτο,παρα τις γκρινιαρες γιαγιαδες,εγω λατρευω να πηγαινω για ψωνια!Ξερω τι σκεφτεστε.Ειμαι θυμα των καταναλωτικων προτυπων της καπιτελιστικης κοινωνιας μας.Το ξερω και δε με ενδιαφερει και πολυ.

6.Οι οικογενειακες συγκεντρωσεις.
Σε γενικες γραμμες δεν ειμαστε των παραδοσεων.Τα Χριστουγεννα ομως ειναι οικογενειακη γιορτη.Τελεια και παυλα.Δεν εχουμε τζακι,ουτε τρωμε γαλοπουλα.Κανουμε ομως καραοκε,πινουμε φτηνη σαμπανια και τρωμε (απαισιο) σολωμο,ντυνομαστε λες και ειναι αποκριες και κανουμε show,μιλαμε δυνατα,γελαμε δυνατα,τσακωνομαστε δυνατα!

7.Τα δωρα.
Μικρα και μεγαλα.Με περιτυλιγμα παντα.Ακριβα και συμβολικα.Τα δωρα δεν ειναι ποτε φτηνα.Ειναι παντα ανεκτιμητα.Γι’αυτο μου αρεσουν τα ψωνια τα Χριστουγεννα.Γιατι ακομα και αν δεν εχω μεγαλο προυπολογσμο παντα βρισκω κατι για τα αγαπημενα μου προσωπα.

8.Τα φαγητα της γιαγιας και της μαμας.
Δεν ειναι λιγο διαφορετικα τα φαγητα τα Χριστουγεννα;Ειναι,μη το αρνειστε!Ειναι φτιαγμενα με τον ιδιο τροπο οπως και τον αλλο καιρο αλλα μοιαζουν αλλιωτικα!Και παντα ειναι τελεια...

9.Η αισθηση των Χριστουγεννων.
Θα ακουστει αφελες και γελοιο.Το ξερω.Τα Χριστουγεννα παντα εχω την αισθηση οτι ο κοσμος ειναι πιο καλος.Πιο χαρουμενος.Εστω και για λιγο.Για εκεινες τις μερες.Οι ανθρωποι ξεχνουν τα αλλα προβληματα τους (οχι εντελως) και ειναι πιο αναλαφροι.Λες και καποιος εχει ψεκασει extra αγαπη σε ολους.Μαλλον ειναι η χτιστουγεννοσκονη γιατι μετα επιστρεφουν στους στριφνους και μουρτζουφληδες εαυτους τους.

10.Οι χριστουγεννιατικες ταινιες.
Τις εχω δει ολες 100 φορες αλλα αντεχω ακομα.Γιατι δεν καταλαβαινω οτι ειναι Χριστουγεννα αν δε μεινει μονος του στο σπιτι ο ξανθουλης που πολεμαει τους κακους διαρρηκτες!Καθομαι με τη μαμα μου μεχρι τις πρωτες πρωινες ωρες και βλεπουμε τις 1000ειδωμενες ταινιες με ενδιαφερον που ανανεωνεται καθε Χριστουγεννα.Ετσι κι αλλιως πώς αλλιως θα δουμε και λιγο χιονι;

11.Ο Αγιος Βασιλης.
Οχι,παρα τα οσα σκεφτεστε,δεν ειμαι 5 χρονων.Ειμαι ενας ενηλικας που πιστευει στον Αγιο Βασιλη.Ενταξει,δεν πιστευω οτι ενας στρουμπουλος ασρομαλλης παππουλης θα κατεβει απο την καμιναδα ή θα μπει απο τη μπαλκονοπορτα.Ουτε πιστευω οτι η μαμα μου εχει το τηλεφωνο του,το οποιο μπορουν να εχουν μονο οι μαμαδες,και θα τον παρει να του πει οτι δεν ειμαι καλο παιδι.Γιατι παντα καλο παιδι ειμαι.Πιστευω ομως στην ιδεα του Αγιου Βασιλη.Και παντα βρισκω δωρα κατω απο το δεντρο μου...
Χρονια Πολλα και απο τον Νεμο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: