Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

Γεια σας "Κυριε" Κουκουλοφορε.Τι κανετε?Καλε σας ξεφυγε μια βιτρινα εκει περα!Εγω θα κατσω εδω και θα σας αφησω να κανετε τη δουλεια σας.Μην ενοχληστε.
Αυτη τη σταση κρατησε τις τελεφταιες μερες η ΕΛ.ΑΣ. Αμυντικη. Αμυτνικη ως προς τα τομαρια τους και τη Βουλη?Γιατι δεν ειδαμε να αμυνονται υπερ των περιουσιων των πολιτων!Δεν ειδαμε να προστατευουν τα πανεπιστημια,την αθνικη βιβλιοθηκη,το αρχαιολογικο μουσειο?Ποια ειναι λοιπον η αμυντικη σταση που κρατουσαν?
Η Αθηνα και αλλες πολεις τις Ελλαδας ηταν ερμαια στη μανια αυτων των κουκουλοφορων.Κατεστρεψαν,λεηλατησαν,εκαψαν ανενοχλητοι σχεδον ολο το Κεντρο της Αθηνας.Και τους αφησαν.Και τους αφησαμε.
Μιλαω συνεχως τις 2 αυτες μερες με φιλους και γνωστους στην ηλικια μου.Αγανακτηση,πονος,απογοητευση,φοβος...Πως καταντησαμε ετσι?Απο εδω που παμε?Πως συνεχιζουμε?Σε τι ελπιζουμε?Υπαρχει κοινωνια για εμας?Τα πραγματα ειναι τοσο ρευστα τωρα που το μελλον μας φανταζει αβεβαιο,απιαστο,ανυπαρκτο...Ακουω απο πολλους οτι οταν ερθει η ωρα θα φυγουν απο εδω...Και η αληθεια ειναι οτι δεν υπαρχει πια κατι να μας κραταει εδω...Αυτα ειναι οσα συζητιουνται.
Παιδια στην ηλικια μου δε 8α επρεπε να νιωθουν ετσι...Παιδια στην ηλικια μου θα επρεπε να εχουν ονειρα για το μελλον,σχεδια να κανουν τον κοσμο καλυτερο,οχι σχεδια φυγης.Παιδια στην ηλικια μου θα επρεπε να νιωθουν ασφαλεια στη χωρα τους,οχι φοβο για το τι θα φερει η αυριανη μερα!
Ελπιζω να μη συνεχιστει αυτος ο εφιαλτης που ζουμε γιατι οι συνεπειες ισως ειναι δραματικες...

Δεν υπάρχουν σχόλια: