Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2009

Ευχες για το 2009

Χρονια Πολλα!Καλη Χρονια!

Ενας καινουριος χρονος μολις αρχισε!Σε αυτη την πρωτη μερα της νεογεννητης αυτης χρονιας ηθελα να ευχηθω και εγω ολα τα κλισε.Δε θα ευχηθω να εχουμε μια χρονια καλυτερη απο την προηγουμενη.Απο παιδι εχω μαθει να εχω πραγματοποιησιμα ονειρα.Ευχομαι ομως να εχουμε ολοι μας δυναμη να ξεπερασουμε τις δυσκολιες που θα ερθουν.Να μεινουμε ενωμενοι και να μη διαπαστουμε οπως συνηθιζουμε να κανουμε σε κρισιμες ωρες.Να βρουμε την αγαπη στα πιο απιθανα μερη και την πιο απροσμενη στιγμη.Να μαθουμε απο τα λαθη του παρελθοντος.Να εχουμε και καλη υγιεια για να αντεξουμε στις κακουχιες.Να παρει επιτελους ο Παναθηναικος το πρωταθλημα.Να βγαλω με ενα καλο βαθμο την ταξη.Να εχουμε ενα καλο καλοκαιρι (να μην καει και η υπολοιπη Ελλαδα).Να βρει η φιλη μου η Corpora επιτελους την αγαπη!Και το αλλο μου μισο το Zwadi να εχει πιο πολυ χρονο και για μενα!Να ειναι καλα η οικογενεια μου,σου,του...Να καταφερει να διαβσει η αδερφη μου ολα τα βιβλια που εχει παρει και να γινει και απουσιολογος της ταξης της επιτελους!Να αποφασισει η μαμα μου τι θελει να κανει οταν μεγαλωσει!Να αφησω πισω μου τους δαιμονες του παρελθοντος και να βρω επιτελους αυτο το κατι που ψαχνω.Και σε ολον τον κοσμο ευχομαι να εχει ο,τι ποθησει και πανω απο ολα να ειναι καλα!
Εδω θα ειμαστε και του χρονου...

Δεν υπάρχουν σχόλια: