Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011

I know a place where you should go...


"Κοιταξα την Αντιγονη στα αριστερα μου,γελουσε και εκεινη.Οι διακοπες μας εκαναν καλο.Εγυρα το κεφαλι μου πισω κι αφησα τον αερα να μουδιασει καθε αισθηση στο προσωπο μου.Με τον αερα να με φυσαει και το φουσκωτο να χοροπηδαει στα κυματα υπο το φως του ηλιου που σιγα σιγα εδυε,συνειδητοποιησα οτι ειμαι καλα.Ισωςεφταιγαν οι τεκιλες που πιναμε ολη μερα,ισως παλι να ειχα παθει ηλιαση απο την ηλιοθεραπεια,αλλα εκεινη τη δεδομενη στιγμη ολος ο υπολοιπος κοσμος ειχε σωπασει και οι μονοι ηχοι που εσπαγαν τη σιωπη ηταν οι ενθουσιασμενες κραυγες μας καθε φορα που πεφταμε σε κυματα."

Ομολογουμενως,ενας χωρισμος δεν ηταν και ο καλυτερος τροπος να ξεκινησει το καλοκαιρι μου.Αντε βρες μετα ορεξη για διακοπες και κραιπαλες!Το προγραμμα περιειχε διαβασμα για την εξεταστικη,επεισοδια ο,τι σειρας δεν ειχα δει τα τελευταια 2 χρονια και νευρα.Πολλα νευρα.Τις διακοπες μου παντως τις κανονισα,εστω και με μιση καρδια.Και μετα επεσα με τα μουτρα στη δουλεια για εκτονωση.

Οι διακοπες δεν αργησαν με ενα κανονικο road trip,αφου φτασαμε στον προορισμο μας κυριολεκτικα μεσω Λαμιας.Εξι ωρες,ενα autostop και 70 ευρω μετα φτασαμε στον προορισμο μας,την καταπρασινη Β.Ευβοια.Λιγες ωρες ηταν αρκετες για να ξεχαστουν ταλαιπωριες,εξεταστικες,χωρισμοι και σκοτουρες.Ηταν οι διακοπες που δεν εκανα ως αποφοιτη με την κολλητη μου.Λιγο οικογενεια,λιγο φιλοι,ολα στη σωστη αναλογια για να υπαρχει ισορροπια

.Περασαμε και μια βολτα απο την κοσμοπολιτικη Σκιαθο.Αν μας ειδες ημασταν οι τυπισσες που περασαν ολη τη μερα τους στη Μπανανα πανω σε ενα φουσκωτο.Η φαση ηταν λιγο τεκιλα,λιγο θαλασσα και η κολλητη μου.Δε θα μπορουσε να ειναι καλυτερα.Ή μηπως μπορουσε;Την ευεξια των διακοπων ηρθαν να ολοκληρωσουν τα αποτελεσματα της εξεταστικης με το απολυτο 12/12 και μια επιταγη απο μια δουλεια.Τα αγαθα κοποις/copies κτωνται.

Επεστρεψα Αθηνα για τα απαραιτητα:πλυντηριο,σιδερο και ψωνια.Το ενα βραδυ αδειαζα τη βαλιτσα μου και το επομενο τη γεμιζα ξανα.Επομενη σταση:ΙΟΣ!

Οι διακοπες που τοσο πολεμουσα ειχαν ερθει,αλλα αυτη τη φορα ηθελα να ερθουν.Δεν ξερω αν εφταιγε η καλη μου διαθεση ή αν το πρωτο κυμα διακοπων λειτουργησε σαν ορεκτικο για το κυριως πιατο:τις διακοπες στο νησι της ξεφρενης διασκεδασης..

Η διαδρομη αποδειχττηκε μεγαλυτερη απο οσο νομιζαμε αλλα 9 ωρες αφου αφησαμε το λιμανι του Πειραια,καναμε βουτιες στην πισινα του ξενοδοχειου μας.Το βραδυ μας περιμενε μια οχι και τοσο ευχαριστη εκπληξη.Μεναμε μακρια απο τη χωρα και επρεπε να ανεβαινουμε καθε βραδυ ενα πλακοστρωτο φιδογυριστο δρομο για μιση ωρα.Το αποτελεσμα ηταν να ειμαστε ιδρωμενοι και λαχανιασμενοι πριν καν ακομα παμε στα club και τα μπαρακια σαν εξαλλη νεολαια.

Στη χωρα μας περιμενε μια ακομα εκπληξη.Ειχαμε ολοι ακουσει για τους τουριστες αλλα δεν ειχαμε συνειδητοποιησει το ποσο πολλοι ηταν!Για να το συνοψησω χωρις υπερβολες,ελληνικα μιλουσαμε μονο μεταξυ μας!Πρωτη φορα σε κεντρικη πλατεια,που σε μεγεθος ηταν τα 2/3 του Συνταγματος,ακουγα τοσες πολλες-διαφορετικες γλωσσες μαζι!Εγω συνηλθα μετα το πρωτο πολιτισμικο σοκ,οι αλλοι δεν ξερω κατα ποσο το ξεπερασαν οσο ημασταν εκει.

Στο δευτερο βραδυ μας βρηκαμε ενα club που εμελλε να μας φιλοξενει  καθε βραδυ στις μπαρες του.Περασαμε καλυτερα και απο μαγαζι της Αθηνας και αυτο λεει πολλα.Εξαλλου,που στην Αθηνα θα ακουσεις στις 5.30 ωρα το πρωι "Εγω δεν ειμαι Χριστιανος,ειμαι ειδωλολατρης" και θα γουσταρεις;

Επισκεφτηκαμε φυσικα και την παραλια του Μυλοποτα,με τα φημισμενα camping και beach bar.Δεν ειναι απο τις πιο ωραιες παραλιες που εχω παει,αλλα κερδιζει ποντους γιατι εκει εζησα μερικες απο τις πιο ειδυλλιακες στιγμες της ζωης μου.Ηλιος,θαλασσα και δυο κορμια στην αμμο.Κλισε μεν,αξεπεραστο δε.

Καπως ετσι περασαμε 5 μερες στο νησι:μπανιο το μεσημερο-απογευμα (ουτε συζητηση για πρωι),κραιπαλη τις μεγαλες ωρες και υπνο το ξημερωμα.Στην Ιο,το νησι που προκαταβολικα μισουσα,χορεψα μεχρι το πρωι,γελασα με παρεΐστικα αστεια,γνωρισα τον ερωτα,περασα αξεχαστα.Δεν ξρω που θα βρισκομαι τον επομενο μηνα ή τι θα μου φερει ο χειμωνας,θα εχω για παντα αυτο το καλοκαιρι χαραγμενο μεσα μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: