Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008

Στον φιλο-φιδι...


Αγαπητο Φιδακι,


Ναι!Σε 'σενα μιλαω...Μην κοιτας αλλου...Μην εχεις αυτο το απορημενο βλεμμα...Δεν πιανει πια σε 'μενα...Σε εμαθα πια...Δεν μπορεις να παιξεις το θυμα σε 'μενα...Καν'τα εκει που σε παιρνει αυτα...Δε θα μου γλυτωσεις αυτη τη φορα...Θα σου μιλησω και θες δε θες θα με ακουσεις γιατι δεν εχεις το δικαιωμα να φερεις αντιρρηση...

Θα ξεκινησω με κατι απλο:Σε εδερναν μικρο οι μεγαλυτεροι?Σε μειωναν μπροστα σε αλλους?Αυτο σε εκανε να νιωθεις ασχημα?Δεν καταλαβαινεις γιατι πραγμα μιλαω ε?Προσπαθω να καταλαβω απο που πηγαζει αυτη η παθολογικη αναγκη που εχεις να εισαι το επικεντρο,να φαινεσαι παντα το θυμα και να μειωνεις ασχημα τους αλλους?Πες μου...Σε κανει να νιωθεις καλυτερα?Νιωθεις ετσι ανωτερος?Σε παρακαλω απαντησε μου...Προσπαθω να καταλαβω πως λειτουργει και αν αυτος ο εγκεφαλος που ισχυριζεσαι οτι εχεις...

Γιατι αν ισχυουν ολα τα παραπανω τοτε ενταξει...Εχεις καποια ελαφρυντικα...Ολοι ξερουν οτι βαθυτερα ψυχολογικα αιτια ευθυνονται για ολα οσα κανουμε και λεμε...

Αν ομως δεν ισχυουν ολα αυτα εχω να σου κανω και καποιες αλλες ερωτησεις:Σου εχω κανει κατι?Σε εχω πληγωσει με τον οποιονδηποτε τροπο?Ειπα κατι που σε πειραξε?Μηπως σου σκοτωσα καποιο συγγενη?Ή σου εκλεψα οτιδηποτε?

Απ'ο,τι θυμαμαι δεν εχω κανει τιποτα απο ολα αυτα...Εξηγησε μου λοιπον you tragic waste of skin τι στο διαολο σου εχω κανει για να αξιζω τετοια συμπεριφορα?Ποτε μου σε δε πειραξα!Το μονο που ηθελα ηταν να γινω μερος ενος συνολου!Αν ειναι εγκλημα αυτο τοτε το να μιλας πισω απο την πλατη μου και να ανακετευεσαι στη ζωη μου χωρις να σου το εχει ζητησει κανεις τι ειναι?Και ενταξει εσυ εχεις μια γνωμη για 'μενα...Αυτο ειναι δικαιωμα σου...Δε μπορω να σου το αφαιρεσω.Στους αλλους ομως που ειναι γυρω σου γιατι πρεπει να κανεις πλυση εγκεφαλου?Ποιος νομιζεις οτι εισαι για να με κρινεις στο κατω κατω?Ξερεις τι εχω περασει εγω ενω εσυ εκανες την ωραια σου ζωουλα?Σου εδειξα με οποιονδηποτε τροπο οτι δε σε σεβομαι?Γιατι απο τοτε που σε ξερω εσυ μονο αυτο μου δειχνεις!Εξαιτιας σου εχασα ενα σημαντικο προσωπο απο τη ζωη μου.Ολα τα υπολοιπα ισως σου τα συγχωρουσα...Γιατι εισαι ανθρωπος...Ολοι κανουμε λαθη...Το ξερω καλυτερα απο ολους...Αλλα το οτι καποιος που ηταν σημαντικος για 'μενα δε με υπολογιζει πια,πραγμα στο οποιο ειμαι σιγουρη οτι ειχες αναμειξη,δε θα στο συγχωρησω ΠΟΤΕ!

Δεν ειμαι ανθρωπος των ακρων και ποτε δε μου αρεσε να εχω εχθρες και αντιμαχιες.Δεν ειναι του χαρακτηρα μου.Αλλα πραγματικα σου μιλαω κανενας ανθρωπος δε μου εχει φερθει τοσο απαισια και ξερω οτι σαν ανθρωπος δε μου αξιζει κατι τετοιο.Γιατι παντα προσπαθω να βλεπω κατι καλο στους αλλους.Γιατι παντα βαζω τους φιλους μου πανω απο ΄μενα.Γιατι δε μοθ αρεσει να πληγωνω τους αλλους και γιατι πανω απο ολα υπολογιζω τα αισθηματα των αλλων.Να που διαφερουμε.Στο οτι εγω ειμαι ανθρωπος και εσυ εισαι απανθρωπος.

Τα συναισθηματα μου απεναντι σου?Δε μπορω να τα προσδιορισω...Ειναι βλεπεις αντικρουομενα!Απο τη μια νιωθω μια απεραντη οργη και μια επιθυμια να σε χτυπησω,παρολο που δεν πιστευω στη σωματικη βια.Λυπη γιατι καποιοι εχουν σχηματισει τη λαθος εικονα για 'μενα αλλα πανω απο ολα νιωθω οικτο.Βλεπεις μονο ενας ανθρωπος που εχει μια βαρετη και ασχημη ζωη εχει ως ασχολια την υπονομευεση της ζωης των αλλων...

Για να κλεισω αυτο τον εξαψαλμο θελω να σου ευχηθω ειλικρινα να βρεις ενα νοημα στη ζωη σου και να παψεις να δηλητηριαζεις τους αλλους ανθρωπους.Ελπιζω επισης να μη σου συμβει αυτο που εκανες σε'μενα γιατι σε κανεναν δεν αξιζει τετοια μεταχειριση ακομα και σε 'σενα...

Αυτα ειχα να πω...Συντομα θα τα ακουσεις και απο το στομα μου γιατι δε σε φοβαμαι πια.Δε μπορεις να μου κανεις κατι αλλο.Μεχρι τοτε keep walking...



Δεν υπάρχουν σχόλια: